Post by rialeytrossandga on Feb 10, 2022 8:22:36 GMT 7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Lily’s Garden ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Lily’s Garden IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ resurs för fuskkodfel ▞▞▞
▞▞▞ Lily’s Garden 2022 version ▞▞▞
Trodde att min skärm satt fast frusen på ett inzoomat mynt. Om det händer dig, klicka på din uppgiftsikon, välj att spendera stjärnor på vilken uppgift som helst. Om du inte har tillräckligt kommer det att dra upp ett alternativ för att starta nästa spel. Klicka på den och spela nivån. När du är klar med nivån kommer din skärm att vara normal igen. Förutom min skärmnedgång har spelet varit fantastiskt!
Jag ändrar min recension eftersom mitt spel släpar efter. Det tar mig dubbelt så lång tid att spela 1 nivå. Det är så frustrerande. Jag har avinstallerat det 2 gånger och installerat om det och det har inte löst problemet. Jag har inte det här problemet med några andra spel jag spelar. Försök att fixa detta. Jag älskar spelet men det blir ett problem för mig att spela. När detta är fixat kommer jag att gå tillbaka till 5 stjärnor
The Catapult: Castle Clash with Stickman Pirates Action lihz
Älskar det, på vissa nivåer är det svårt. Det kräver lite ansträngning och patienter ibland. Men jag tycker inte att det här spelet är så svårt att koncentrera hela spelet. Jag tror att de här 30 dagarna i spelet tar slut. Jag kan säga att det blir svårare till slut. Du blir trött när du får gratis spel En timme. Och kom inte längre till två matcher på en timme. Man blir trött.
Ändrade min recension bara för att spelet hela tiden låser sig för mig och jag måste vänta på att det ska flytta. Annars njuter jag mycket av det. Massor av möjligheter för verktyg som hjälper dig att vinna nivåer. Bästa spelet jag har spelat.
En av mina favoriter men inga uppdateringar på över två veckor börjar bli frustrerande. Jag kan fortfarande spela nivåer men de räknas inte så varför spela? Behöver uppdatera oftare eller åtminstone belöna spelaren för att vinna nivåer i väntan på uppdateringar.
Typiskt "matcha slumpmässig bricka, åh du misslyckades, ge oss pengar"-spel. Om du har spelat något matchande spel det här decenniet vet du hur det är. Börjar färgblindvänligt, sen är det bara att ge upp. Säger ständigt till dig "om du inte ger oss en dollar, titta på allt du kommer att förlora!" Konststil är kul och handlingen är värd att spela ett tag. Spelet sviker bara den övergripande känslan och monitering är, som alltid, deras största angelägenhet.
Förlorade spelet vad som hände med spelet jag loggade in på Google gjorde en uppdatering och det satte mig tillbaka till nivå ett jag har inte Facebook behövde aldrig använda det för att logga in innan så räknar bort mig att avinstallera det här spelet.
Jag gillar generellt det här spelet, jag har kommit ganska långt och nu spelar jag bara då och då. För mig är det roligt att välja utformningen av trädgården mellan 3 olika alternativ efter att ha samlat tillräckligt med poäng från att slå pusslet och sidohistorien är halvintressant för mig, men det är egentligen allt du får göra..och de 3 stjärnorna är bc det är verkligen konstigt för mig att detta i appbutiken annonseras som en helt annan typ av spel där man löser problem för att hjälpa huvudpersonen.
Lättsamt
Jag älskar det här spelet att spela varje dag lätt roligt och nu lägger jag till i recensionen jag är på nivå 1475 och du gjorde en uppdatering och jag kan inte spela jag kommer inte längre att spela spelet eller spendera några mer pengar på det inte tycker det är svårt alls, det kommer inte att spela rätt
Njuter av att spela...bara för handlingen. Vissa nivåer som inte är märkta som hårda är svårare än de som märks som hårda. Jag skulle ge fler stjärnor om det inte fanns så många hårda nivåer och uppdateringar. Uppskattar freebies men jag har inte tid att spela kontinuerligt så länge. Ändra alla extra saker som händer under spelet.
Jag gillar det bra, ibland är det för svårt att klara en nivå. Jag lämnar och kommer tillbaka och kan vanligtvis slutföra. Tänk att om du använder en boost för att fullborda nivån och du gör det, bör du få tillbaka den boosten!
Ett gulligt spel med bra historia. Lite tråkigt att de högre nivåerna är onödigt svåra.
Lily’s Garden Hádanky vmuh
Älskar spelet men nivåerna är löjligt svåra. Sen kostar det så många stjärnor att avklara uppdragen, dåligt betalt men ändå kommer jag tillbaka dag efter dag för jag gillar verkligen själva spelet.
Vanebildande...! Kul!
Fantastiskt spel! Jag älskar nivåerna och hur de långsamt ökar i svårighetsgrad. Jag hamstrar stjärnor och går bara in på historien. Och INGA AD-popups! Bara valfria 30 sek för att få dubbla mynt på nivåer; inte irriterande. Det här är mitt favoritspel så det är upprörande hur buggigt det är. Grafiken är mycket laggy och långsam att ladda. Snälla, fixa det här vid nästa uppdatering så får du en 5-stjärnig recension. (❤ jag älskar de säsongsbetonade inredningsalternativen!! Så kul!❤) Förutom insekterna rekommenderar jag definitivt!⭐
Roligt och avkopplande spel.
Jag brukade älska det här spelet. Sedan började de bara ge dig en nivå i veckan. Jag har tappat intresset helt
Jag älskar verkligen det här spelet på min mobiltelefon, jag kan spela det fritt utan några avbrott men på min surfplatta finns det ett problem. Jag är bara glad över att kunna använda det på min mobiltelefon
Gav tre stjärnor för även om spelet är roligt tar det FÖR LÅNGE att kunna se något arbete i trädgården och det blir verkligen frustrerande. SPELET ÄR INTE SVÅRT du spenderar bara mycket av dina poäng på att jaga hundar, ekorrar, prata och göra fruktlösa saker istället för att dekorera. Varför finns det hundra talande och djurevenemang 🤔 så du spelar för att tjäna poäng för det verkligen 🤔
Jag älskar det här spelet. I början fann jag att det aldrig tog slut, men allt eftersom historien fortsatte måste jag säga att det håller mig fast. Spelet är medelsvår vilket får mig att spela. Där om det var för svårt skulle jag ge upp. Och om det var för lätt skulle jag bli uttråkad. Jag rekommenderar det här spelet
Spelade detta i 5 min. Går långsamt till en punkt där det är tråkigt. Jag gillar inte att behöva få stjärnor innan jag kan slutföra en uppgift.
Roligt spel men lite för mycket prat som kostar stjärnor. Man skulle komma längre på varje nivå men sina liv. Dessutom får man för lite pengar när man klarar en nivå och har många drag kvar.
Jag gillar verkligen spelet men det strular lite, bara önskar att du inte behövde spendera 900 mynt för att fortsätta spelet om du får slut på drag, det finns ett annat spel jag spelar och det tar bara 500 mynt för att göra samma sak som är mycket trevligare än 900 mynt. Åh och varför pratar de så mycket men jag är glad att jag kan hoppa över konversationerna jag spelar för start och mynt och för att börja spendera på att få saker att se bra ut inte så mycket de pratar men ändå ett fantastiskt spel
Tycker det är lite tråkigt nu. Annonser på andra spel har mer än vad det gör, som att hitta saker för att låsa upp vissa föremål för att fixa huset, med 4000 spel trodde jag att jag skulle komma till något annat snarare än ett juvelspel.
Jag älskar det här spelet. Den har dock många buggar. Det visuella framträder för långsamt, det vill säga de områden som redan har förbättrats av Lily och hennes gäng, och pusslen är långsamma att materialiseras.
Lily’s Garden Hlavolamy amos
Spelet släpar fortfarande efter. Även om jag får tillbaka en del av mina vinster, motsvarar det inte mina boosters jag har förlorat eller min tid. Jag gillar historien.
Om något av dessa spel faktiskt spelade som annonserna för dem, skulle de vara femstjärniga vinnare. Varför är de så vilseledande? Jag blåste precis igenom, som 15 hårt förvärvade stjärnor som kollade i min brevlåda, pratade med någon och drog ogräs. Inte roligt eller rättvist. Inte en enda gång fick jag ge Lily en makeover. Gjort.
Avinstallerad eftersom det gör att du spenderar pengar för att få godkända nivåer som inte borde vara svåra. Inte värt det
Super roligt spel
Mycket intressant spel
Jag gillar spelet eftersom jag gillar att trädgårda. Den har vackra trädgårdar. Jag gillar inte när det finns tråkiga småsaker som att man ens måste spela för att prata med en person. Eller när det blir för svårt att vinna även när du har lite hjälp. Sammantaget gillar jag spelet.
Jag är i 2100-nivån av spel, som du kan förvänta dig blir nivåerna svårare när du går upp. Men nu blir spelen omöjliga. När det tar att spela samma spel 50 gånger och du inte kan vinna det med alla dina boosters och fortfarande inte kan vinna. Det handlar om skjuvtur - hur tiderna hanteras. Detta händer allt oftare - till den grad att jag är redo att sluta. En annan peeve - de erbjuder ibland "spränga den nivån" och ger dig 10 minuter - "men det är inte tio minuter. Du måste vänta genom alla popup-fönster och storytelling innan du börjar spela och då är tiden ute. till 6 eller 7 minuter.
Lily’s Garden Hlavolamy amos
Älskar det här spelet, men jag känner att Lilys berättelse behöver vara lite längre, inte bara några timmar. Marys är för lång. Vi behöver de där få förändringarna. Å andra sidan njuter vi av spelet.
För nu betygsätter jag ett .. om du gillar att spela matchande spel mer än det faktiska spelet är det själv ..så är detta ditt spel .. men var medveten om! Du kommer att matcha färgade block 90% av tiden och kämpa för att få 1 stjärna och ett maximalt belopp på 130 mynt ..(per matchande spel) .. det tar 1 till 3 stjärnor för att göra 1 uppgift .. som du verkligen inte är involverad i .. du bara tittar på en video av uppgiften som görs .. det tar en min på 900 mynt att göra någonting .. behöver mycket enligt min åsikt.
Gillar inte att pusslen blir för svåra att lösa, jag har slut på liv. Funderar på att avbryta. Pussel är väldigt svåra, men älskar historien. Skulle vilja göra mer med handlingen, inte så mycket med omöjliga pussel. Pussel har förbättrats en aning. skulle fortfarande vilja ha det lättare så kunde fortsätta med historien. Få det ner till tre stjärnor. Jag ser en stor förbättring i spelen och medhjälparna. Det är roligt att spela igen. Älskar det här spelet nu när du har förbättrat det
Kul tills nivå 78 eller så nu är det omöjligt om du inte är villig att betala vilket jag är dålig för tillfället så inte en realitet.. Jag blir så frustrerad att fastna på nivåer i flera dagar att jag bara kan gå vidare till ett annat spel
Helt ok spel
Det är verkligen gulligt att vi har saker med jultema men varför bara några av sakerna? Det ser lite fånigt ut när en hel avdelning är färdig i julprylar och den bredvid är vanlig. Plus att huset och hela området runt det ser likadant ut.
Varför falskt annonsera en story? Det orsakar en hel del besvikelse för många spelare eftersom jag är ganska säker på att det var det som lockade dem. För det var något annorlunda och intressant. Det finns oändliga mängder av samma pusselspel som vi kunde ha valt som är samma som detta. Men igen kom vi för historien. Oavsett vem som skapade annonserna eller vem som var ansvarig bör den ändras. Eftersom många spelare har klagat på det här problemet och jag är säker på att många fler kommer att göra det.
Efter senaste uppdateringen hade jag helt plötsligt inga liv kvar. Så nu lär man vänta en halv dag på att få spela igen. 👎
Riktigt roligt spel/berättelse. Jag önskar bara att jag inte hade betalat något och undvikit den där dumma isbjörnen. Jag önskar att det fanns ett sätt att stänga av det. VÄLDIGT distraherande och passar helt enkelt inte in. Annat än den saken, grymt underhållande än så länge. Det verkar som att alla spel går att vinna, så småningom låter dig gå vidare, det är bara att ha tålamod och vänta på att en enklare version ska lösas. Ger mig en anledning att ta en paus lol
Okej tidsfördriv
Du måste samla på en massa saker för att bara få ett litet jobb gjort. Repeterande på något sätt. Du samlar mynt för att hjälpa dig att få extra drag om du behöver 5 extra drag måste du ha över 900. Men nu har du ett kassaskåp och när du vinner får du några men kassaskåpet blir dubbelt. Då kan du köpa tillbaka mynt du redan har vunnit. Detta är orättvist eftersom det kommer att uppmuntra yngre människor att spela. Det borde vara tvärtom för att göra det rättvist för yngre människor.
Det var kul i början, men jag kanske bara är för gammal (57-verkligen ung för min ålder) för att ta mig igenom spelen. Trött på att inte bli av med alla stenar efter 1-3 försök
Fantastiskt spel och fantastisk historia, lätt att gå vidare utan att spendera riktiga dollar och coola regelbundna bonuskomps
Ibland ganska tids stressat då mo sen går åt för fort
Rolig och kreativ
Den senaste uppdateringen, släppt 14/22 januari, har ännu inte installerats för att jag ska kunna gå vidare i spelet. Jag kontaktade användarsupport två gånger och fick ingen lösning. Väldigt frustrerande
Det var fantastiskt fram till spelets "Dag 3". Roligt spel med intressant handling. Men på dag 3 fann jag det omöjligt att avancera, kommer förmodligen att avaktiveras. Du behöver mer tålamod än jag har. Bra spel dock, ett av de bättre jag har hittat, med minst påträngande reklam.